1. huhtikuuta 2013

Koulukisat Artjärvellä

Minä Vappu ja upe ratsumme Wiljam
Tänään oltiin Artjärvellä koulukisoissa, raviohjelma ja helppo C. Mukaan lähti Viltsu ja Rillo (metsien mies) ja kisaajina oli Vappu, Essi M, Kirsi ja minä. Mukana oli myös Essi ja Johanna ja hyvä kisa hoitajamme Katariina että minun äiti Mari.

Minä ja Viltsu oltiin lähtölistassa 7. Ensin seisoimme Katariinan kanssa odottelemassa että pääsen selkään ja kävelemään Viltsulla. Kun olimme valmiita odottamassa että pääsen verryttely alueelle niin kävelin sen kanssa ulkona olevalla kentällä. Kun oli aika lähteä kohti maneisia niin Viltsu oli jo sitä enne käynnyt aika kuumana joten se hyppäsi tikkuna pystyyn ja tietenkin mä tuun sieltä alas mutta jaloilleen onneksi, parempi ku naama edellä. No se teki sen viellä uudelleen mutta maneisissa verryttely alueella ja radan sisä puolella kun saimme verrytellä hetken siinä, eli tulin sieltä viellä ainakin kahdesti alas mutta nekin jaloileen. Sitten se vähän rauhoitui ja alkokoi vertyä jännityksestä.

Kun meidän rata alkoi niin se meni ihan hyvin, olen ihan tyytyväinen. Hieman oisin kyllä voinnut ratsastaa enemmän ja olla tarkempi. Radan alussa ekalla lävistäjällä Viltsu teki pukki hypyn mutta kyllä me siitä sitten nätisti jatkoimme ravia kohti määrän päätä.
Sen jälekeen se meni hyvin ekä enää juntturoinnut mutta kyllä Viltsu on hieno hevonen ja opettavainen.

Ainakin mitä mä näin miten Kirsi ja Vappu meni  niin niillä meni mun miellestä hyvin. Raviluokassa Essi tuli 2. ja minä 3. Se mmonen pikkunen shettis voitti.
Sain minun mielestäni ihan hyvät prosentit 64.722 ja yhteensä 116,5.
Ja siellä pähkäillään:)
Minä ja Viltsu, yritämme olla edustavia













Kaiken huippu tässä matkassa oli että meinasimme paluu matkalla lähteä Kouolaan ja sitten vappu ajattli että mennään Lahden kautta mutta minä sanoin että "ei me mennään nyt ihan Nastolan kautta" :D ja matkan varrella oli poliisit jotka puhallutti vapun. kyllä alkoin virkamiestä  naurattaamaan kun ikkunasta lemahti hieman arominen tuoksu!:D ja meno matkalla meinasimme ajaa harhaan mutta loppu tulos oli se että sekin oisi viennyt tälle maimaiselle tallille.

Susanna

1 kommentti:

  1. Hauska juttu kisoista. Ja laitettu mukavia kuvia. Susanna tarvitsisi kyllä oikolukijan, kun on niin paljon harmillisia kirjoitusvirheitä. Yhdyssanat puuttuvat kokonaan, kun ne on kirjoitettu erikseen ja jotkut asiat on kirjoitettu hiukan hassusti, kuten tässä tuo maneesi.
    Toisaalta Susanna rohkeasti kirjoittaa myös vastoinkäymisistä ja matkan hauskoista sattumuksista, että kovasti toivon ettei kritiikkini lannista!

    VastaaPoista