22. toukokuuta 2013

Kiirettä pukkaa!

On ollut ihan hirvä meno päällä enkä ole kerennyt hirveästi kirjoitella. Tämä kevät sitten tuo meille ihmisille kuten eläimillekkin kevättä rintaan, kiirettä on ollut ainaki minulla. Yritäs nyt pärjätä koulussa ja puristaa nämä viimeiset päivät viellä kesää odotellessa ja muistaa viellä hoitaa viimeiset koulu jutut. Mutta ratsastus on ollut kyllä siinä ihan vierekkäin koulun kanssa, minnekkään ei ole menemistä kun pitää päntätä miten se kiemura ja se este menikään :D ja muistaa viellä liikutus hevonen.
Toukolassa on ollut kans vilskettä ja hulinaa. Sinne on tuolssa vaikka mitä kivoja kesäpäivän hauskoja puuhia meille ja hevosille :) eli aivan mahtava kesä on tulossa ja innolla odoton että pääsen ikuistamaan sitä.  Mös uusi maasto esterata on tulla tupsahtannut tallin takapihalle sinne minä haluan. mutta en halua olla ensimmäinen kuka sinne menee :D jännitys on kova mutta hyvällä tavalla, näin nyt veikkauksen kannalta että sinnekun minä menen niin en tule pysymään seläsää :) sitten jos se päivä koittaa kun en tule alas niin lupaan leipoa kyydissä pysymisestäni kakun niide parin muun lisäksi :D
Olen kyllä ollut nyt tähän sakka tyytyväinen että olen oikeasti saannut näin paljona uutta tietoa imettyä itseeni ja oppinut paljon lisää. Essi ja Johanna on kyllä ollut todella tukenamme siinä mihin pyrimme ja siitä minä pidän, niiltä kyllä löytyy puhtia ja intoa pitämään tunnin missä ei muutakun hiki virtaa kertoo "nimi merkillä kokemusta" mutta se ei haitaa yhtään eipä tarvitse käydä ilta saunassa kun sen voi tehdä kivemmallakin tavalla :).
Tässä pieni keväinen kertomus kesää odotellessa joka on ihan juur luonamme ja kesälomaa intoa puhkuen. Vieläkun siellä koulun penkissä jaksaisi istua nämä pari viikkoa niin on tullut työt täyteen.
Hyvää alku kesää 2013 :)!

Susanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti